Ғылыми-педагогикалық бағыттағы магистрлерді даярлау бойынша білім беру процесінің аяқталуының негізгі критерийі білім алушылардың теориялық оқытудың кемінде 88 кредитін, соның ішінде 6 кредит педагогикалық практика, 13 кредит зерттеу практикасы, сондай-ақ тағылымдамадан өтуді және магистрлік жобаны орындауды қоса алғанда, магистранттың ғылыми -зерттеу жұмысының кемінде 24 кредитін, қорытынды аттестацияның кемінде 8 кредитін игеру болып табылады. Барлығы 120 кредит.
2 жыл.
-
Берілетін дәреже / біліктілік7М07103- Технологиялық машиналар мен жабдықтар білім беру бағдарламасы бойынша техника ғылымдарының магистрі
-
Кәсіп атауы / маманның қызметінің тізіміЖОО-да оқытушы, механик, әртүрлі меншік нысанындағы тамақ кәсіпорындарының шебері, өндірістік зертхананың техник-технологы, ғылыми-зерттеу институттары мен ЖОО-да ғылыми қызметкер, стандарттау және сертификаттау орталықтарында маман.
-
СБШ (салалық біліктілік шеңбері) бойынша біліктілік деңгейі7
-
Кәсіби қызмет саласыәскери-өнеркәсіптік кешенді қоса алғанда, өнеркәсіптің барлық салалары; -технологиялық процестерді әзірлеуді және тамақ өндірісі өнімдерін өндірістік алуды жобалау-конструкторлық және ғылыми-зерттеу қамтамасыз ету, жобалау-конструкторлық және ғылыми-зерттеу ұйымдары; - әр түрлі меншік түріндегі фирмалар, жоғары және орта арнаулы мекемелер.
-
Кәсіби қызмет нысанығылыми-педагогикалық дайындық кезінде: - ЖОО және басқа да оқу орындары, ғылыми-зерттеу институттары; - технологиялық машиналар мен жабдықтарға қызмет көрсету және жөндеу бойынша қызмет көрсету бойынша әртүрлі типтегі кәсіпорындар.
-
Кәсіби қызмет түрлері7М07103- Технологиялық машиналар мен жабдықтар ББ магистратура түлектері ғылыми және педагогикалық дайындық кезінде келесі кәсіби қызмет түрлерін орындай алады: - білім беру ұйымында зерттеуші, ғылыми қызметкер, ЖОО оқытушы.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
• Ғылыми-зерттеу қызметі барысында туындайтын және тереңдетілген кәсіби білімді талап ететін міндеттерді шешеді; • Қажетті зерттеу әдістерін таңдайды, бар әдістерді өзгертеді және нақты зерттеу міндеттеріне негізделген жаңа әдістерді әзірлейді; • Ғылым тарихы мен философиясы, жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық және техникалық білім әдіснамасы негізінде қазіргі заманғы теория мен практиканың болмысын талдайды және түсінеді. • Ғылыми материалды шет тілінде баяндайды; • Мамандық бойынша түпнұсқа әдебиетті оқиды, аударады, кейіннен интерпретацияны талдайды және алынған ақпаратты бағалайды; • Кәсіби қызметтің шет тілінде іскерлік хат алмасуды жүргізеді. • Жоғары педагогикалық білім беру мәселелерін және оны одан әрі дамыту перспективаларын шешеді; • Жоғары оқу орындарының тиімді технологияларын қолдану мәселелерін қарастырады; • Өзекті және психологиялық-педагогикалық мәселелерді шешеді; • Қол жеткізілген нәтижелерді бағалайды. • Кейінгі кәсіби қызметте пайдалану үшін оңтайлы көлемде психологиялық теория мен практиканың қазіргі жағдайы туралы ақпаратты меңгереді. • Басқару психологиясының негізгі аспектілері туралы білімдерін көрсетеді, басқарушылық өсудің өзіндік перспективаларын түсіну қажеттілігі
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
• Өлшеу теориясының негізгі көріністерін, физикалық шамалар мен өлшем бірліктерін және жалпы өлшеу заңдары мен ережелерін ажыратады • Алынған білімді практикалық мақсатта пайдаланудың құндылығын анықтайды • Азық-түлік шикізатын престеу жабдықтарының негізгі түрлерін, Престеу процесінің кинетикасы мен динамикасының негіздерін ажыратады және азық-түлік шикізатын престеу машиналарының есебін жүргізеді • Курстың типтік жобалық міндеттерін шешуде теориялық білімді қолдану тәсілдерімен тамақ шикізатын престеуге арналған технологиялық машиналар саласындағы базалық білімді көрсетеді • Технологиялық жабдықтарды есептеуде қолдану үшін тамақ өнімдерінің құрылымдық-механикалық сипаттамаларын анықтайды • Технологиялық өңдеу барысында тамақ массаларының құрылымдық-механикалық сипаттамаларының өзгеру сипатын талдайды және оларды реттеу бойынша ұсынымдар береді • Технологиялық машиналардың параметрлерін өлшеу және бақылау әдістері мен аспаптарын және басқа оқу пәндерін оқу кезінде алған білімдерін пайдалану үшін олардың есептерін әзірлейді • Технологиялық машиналардың параметрлерін өлшеу және бақылау бойынша заманауи мәселелер бойынша базалық білімді көрсетеді • Тамақ өндірісінің технологиялық ағындарын механикаландырудың негізгі әдістерін салыстырады • Азық-түлік өндірісінің технологиялық ағындарын механикаландыру схемасын құру және қажетті есептеулерді орындау • Астық өңдеудегі заманауи жабдықтардың есептері мен әрекет ету принциптерін жіктейді • Биотехнологияда қолданылатын жабдықтардың негізгі түрлерін анықтайды • Курстың үлгілік жобалық міндеттерін шешуде теориялық білімді пайдалану дағдылары мен тәсілдерін меңгерген • Сұйық гетерогенді жүйелерді бөлуге арналған технологиялық жабдықтардың жіктелуі мен жұмыс принципін таниды. • Сұйық біртекті емес жүйелердің техникасы мен технологиясы және оларды бөлу әдістері бойынша базалық білімі мен дағдыларын көрсетеді. • Заманауи мәселелер туралы түсінікке ие болу, осы білімді теориялық және практикалық мақсаттарда пайдалану дағдылары мен тәсілдерін меңгеру. • Ет-сүт және тамақ өнеркәсібінде қолданылатын қаптама мен ыдыс саласында базалық білімді көрсетеді.