Ғылыми-педагогикалық бағыттағы магистрлерді даярлау бойынша білім беру процесінің аяқталуының негізгі критерийі білімалушылардың теориялық оқытудың кемінде 88 кредитін, соның ішінде 6 кредит педагогикалық практика, 13 кредит зерттеу практикасы, сондай-ақ тағылымдамадан өтуді және магистрлік жобаны орындауды қосаалғанда, магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысының кемінде 24 кредитін, қорытынды аттестацияның кемінде 8 кредитін игеру болып табылады. Барлығы 120 кредит.
2 жыл.
-
Берілетін дәреже / біліктілік7М05102 «Биотехнология» білім беру бағдарламасы бойынша жаратылыстану ғылымдарының магистрі
-
Кәсіп атауы / маманның қызметінің тізімі-Кіші ғылыми қызметкер - инженер-технолог (технолог); - сапа инженері; - инженер-техник; - Өндірісті дайындау бойынша инженер; - Өндірістік зертханаларда техник; зерттеу, жобалау, технология, жобалау ұйымдарының көмекшісі
-
СБШ (салалық біліктілік шеңбері) бойынша біліктілік деңгейі7
-
Кәсіби қызмет саласыӨңдеуші өнеркәсіп, ауыл шаруашылығы, ғылым, білім
-
Кәсіби қызмет нысаны- ғылыми-зерттеу институттары; - тамақ және қайта өңдеу, микробиологиялық, өнеркәсіптік кәсіпорындар мен зертханалар; - ауыл шаруашылығы кәсіпорындары; асыл тұқымды бекеттер; - экологиялық қызметтер мен ұйымдар; - санитарлық-эпидемиологиялық станция; - оқу орындары; - ауыл шаруашылығы өнімдерінің сапасы мен қауіпсіздігін бақылауға арналған зертханалар;
-
Кәсіби қызмет түрлеріЕсеп айырысу және дизайн; Ұйымдастыру және басқару; Өнеркәсіптік және технологиялық; Эксперименттік зерттеулер; Білім беру
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Социолингвистикалық құзыреттілікті қалыптастыруға және кәсіби қызметте іргелі ғылыми-педагогикалық, басқарушылық, коммуникативтік білім мен дағдыларды қолдануға ықпал етеді.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Ғылыми зерттеудің қазіргі әдістері, экспериментті ұйымдастырудың ғылыми негіздері, ақпаратты жинау және өңдеу. Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлаудың негізгі принциптері. Магистрлік диссертацияның бағыты мен тақырыбын өзектілігін, ғылыми және қолданбалы маңыздылығын белгілей отырып таңдау принципі. Негізгі бөлімдерді және оларды орындау мерзімдерін көрсете отырып, магистрлік диссертацияның жұмыс жоспарын құрудың негізгі кезеңдері. Ғылыми жұмыстың нәтижелерін көрсету және ұсыну.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Биотехнологияның заманауи әдістері. Биотехнологияның молекулалық-генетикалық негіздері. Биотехнологияның жасушалық және молекулалық аспектілері. Биологиялық белсенді заттарды анықтау әдістері. Өнімдерді бөлу және тазартудың заманауи әдістері. Микробиологиялық талдау әдістері. Талдаудың физика-химиялық әдістері. Анализдің биохимиялық әдістері.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Биотехнологиялық процестерді модельдеу, оңтайландыру немесе жобалау. Тағам құрамын модельдеу және оңтайландыру. Биотехнологиялық өндірістің микробиологиялық негіздері. Тағамдық қоспалар мен биологиялық белсенді заттардың биотехнологиясы. Стартер дақылдарының биотехнологиясы. Өндірістік микроорганизмдердің биологиясы. Органикалық қышқылдар мен ақуыз препараттарының биотехнологиясы. Тамақ өндірісінің ғылыми негіздері. Биотехнологиялық өндірістің сапасы мен қауіпсіздігін бағалау. Тамақ және өнеркәсіп өндірісіндегі биоқауіпсіздіктің заманауи мәселелері.