Ғылыми-педагогикалық бағыттағы магистрлерді даярлау бойынша білім беру процесінің аяқталуының негізгі критерийі білімалушылардың теориялық оқытудың кемінде 88 кредитін, соның ішінде 6 кредит педагогикалық практика, 13 кредит зерттеу практикасы, сондай-ақ тағылымдамадан өтуді және магистрлік жобаны орындауды қоса алғанда, магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысының кемінде 24 кредитін, қорытынды аттестацияның кемінде 8 кредитін игеру болып табылады. Барлығы 120 кредит.
2 жыл
-
Берілетін дәреже / біліктілік7М05101 - Биология Білім беру бағдарламасы бойынша жаратылыстану ғылымдарының магистрі
-
Кәсіп атауы / маманның қызметінің тізіміғылым; табиғат қорығының, ұлттық парктің, хайуанаттар бағының, биологиялық бақтың, биологиялық орталықтың, Семей орманының және т.б. маман; білім беру, басқару..
-
СБШ (салалық біліктілік шеңбері) бойынша біліктілік деңгейі7
-
Кәсіби қызмет саласығылым; табиғат қорығының, ұлттық парктің, хайуанаттар бағының, биологиялық бақтың, биологиялық орталықтың, Семей орманының және т.б. маман; білім беру, басқару.
-
Кәсіби қызмет нысанығылыми-зерттеу институттары, сонымен қатар консерваториялар, ұлттық парктер, зоопарктер, биологиялық бақтар, биологиялық орталықтар және т.б .; орта арнайы, мемекеттік жоғары оқу орындарының және мемлекеттік емес профильді.
-
Кәсіби қызмет түрлеріҒылыми зерттеу (ғылыми қызметкер, лаборант-зерттеуші және т.б.); білім беру және ғылым саласындағы ғылыми-зерттеу жұмыстары; білім беретін (мемлекеттік және мемлекеттік емес профильді мамандықтардың орта және жоғары оқу орындарында биология мұғалімі); басқарушы (білім беру бөлімдері, биологиялық орталықтар, қорықтар, ұлттық парктер, зоопарктер, биологиялық бақтар, бағбандық ұйымдар және т.б.).
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Философиялық әдіснаманың мәні және оның ғалымның, жоғары мектеп оқытушысының кәсіби қызметіндегі рөлі, ғылымның модельдері, бейнелері мен ойлау стильдерінің қалыптасуы, ғылыми және философиялық ойдың өзара байланысы және ғылым тарихы мен философиясының іргелі негіздері тұрғысынан ғылымның ұйымдастырылуы мен жұмыс істеу қағидаттары, ғылымның генезисі мен тарихы туралы білімдерін көрсетеді
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Биологиялық зерттеулерде ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастырудың алгоритмін әзірлейді.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Жануарлар әлеміндегі негізгі биологиялық процестерді түсіну. Биологияның қазіргі заманғы мәселелерін білу.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Интенсивті ғылыми-зерттеу жұмыста-рын жүргізу және ғылыми топты басқару мүмкіндігі; - өздерінің жаңа ғылыми нәтижелерін ашық таныту мүмкіндігі. Қазақстан Республикасының Мемле-кеттік білім беру стандарттарына сәй-кес кәсіби білім беру мәселелерін шешу үшін биологтың практикалық және теориялық дайындығы.