Ғылыми-педагогикалық бағыттағы магистрлерді даярлау бойынша білім беру процесінің аяқталуының негізгі критерийі білім алушылардың теориялық оқытудың кемінде 88 кредитін, соның ішінде 6 кредит педагогикалық практика, 13 кредит зерттеу практикасы, сондай-ақ тағылымдамадан өтуді және магистрлік жобаны орындауды қоса алғанда, магистранттың ғылыми -зерттеу жұмысының кемінде 24 кредитін, қорытынды аттестацияның кемінде 8 кредитін игеру болып табылады. Барлығы 120 кредит.
2 жыл.
-
Берілетін дәреже / біліктілік7М07201 -Азық-түлік өнімдерінің технологиясы білім беру бағдарламасы бойынша техника ғылымдарының магистрі
-
Кәсіп атауы / маманның қызметінің тізіміБастапқы лауазымда болуы мүмкін: ғылыми-педагогикалық даярлық кезінде-ғылыми-зерттеу мекемелерінде, жоғары оқу орындары мен колледждерде: зертхана меңгерушісі, жетекші маман, ғылыми қызметкер, оқытушы, өндіріс саласындағы маман-технолог, Тамақ өндірісі кәсіпорындарының басқарушы аппаратының менеджері мен маманы
-
СБШ (салалық біліктілік шеңбері) бойынша біліктілік деңгейі7
-
Кәсіби қызмет саласы7М07201«Азық-түлік өнімдерінің технологиясы» мамандығы бойынша техника ғылымдарының магистрі ретінде жұмыс істей алады: ғылыми - педагогикалық дайындық кезінде - ғылыми-зерттеу мекемелерінде, жоғары оқу орындары мен колледждерде: зертхана меңгерушісі, жетекші маман, ғылыми қызметкер, оқытушы, өндіріс саласында маман-технолог, тамақ өндірісі кәсіпорындарының менеджері және басқару аппаратының маманы.
-
Кәсіби қызмет нысаныҒылыми-педагогикалық бағыт бойынша магистратура түлектерінің кәсіби қызметінің объектілері ЖОО, колледждер; гимназиялар; ғылыми-зерттеу институттары; ғылыми-өндірістік, ауылшаруашылық, жобалау, сараптау, әкімшілік мекемелері; тамақ және қайта өңдеу өнеркәсібі кәсіпорындары; салалық зертханалар, бөлімшелер, секциялар, секторлар, жергілікті, облыстық және республикалық басқару құрылымдары жанындағы департаменттер, бақылау-талдау қызметі мекемелері, стандарттау және сертификаттау орталықтары және т. б. болып табылады.
-
Кәсіби қызмет түрлері7М07201«Азық-түлік өнімдерінің технологиясы» мамандығы бойынша магистратура түлектері келесі кәсіби қызмет түрлерін атқара алады: ғылыми-педагогикалық дайындық кезінде: - ғылыми және эксперименталды-зерттеу жұмыстарын жүргізу, жобалау-іздестіру жұмыстарын орындау, тамақ өндірісі кәсіпорындарында ғылыми-ұйымдастыру қызметін атқару; - жоғары оқу орындарында, колледждерде және білім беру жүйесінің басқа да оқу орындарында ғылыми-педагогикалық қызметті жүзеге асыру; - әдістемелік, білім беру бөлімдерінде әдіскер ретінде жұмыс істей отырып. Бейіндік магистратураны бітірген Магистрант педагогикалық бейіндегі пәндер циклін игерген және педагогикалық практикадан өткен жағдайда ғана ғылыми және педагогикалық қызметпен айналыса алады. Бұл цикл қосымша академиялық кезең ішінде меңгеріледі, ол аяқталғаннан кейін оған негізгі дипломға тиісті сертификат беріледі.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Білім беру және кәсіби қызметтегі дүниетанымдық, әлеуметтік-лингвистикалық және философиялық мәселелерді шешу қабілетін көрсетеді. Жоғары педагогикалық білім беру мәселелерін және оның одан әрі даму перспективаларын шешу қабілетін көрсетеді. Дағдарыстық жағдайларда коммуникацияларды жүзеге асыру, сапаны бақылау және кешенді басқарудың заманауи тәсілдерін қолдана отырып, мультимәдени командаларды басқарады.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Азық-түлік өнімдері саласында заманауи прогрессивті техникаларды қолдана отырып, тамақ өнімдерін өндіру технологиясын әзірлеу және жетілдіру кезінде ғылыми және әдіснамалық тәсілдерді қолданады. Жануар шикізат тағам өнімдерінің технологиялық процесін ұйымдастыру қабілетті. Әртүрлі мақсаттарда тамақ өнімдерін өндірудің технологиялық процестерін жетілдіру бойынша іс-шараларды әзірлеу қабілетті.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері:
Тағам өнімдерінің сапалық сипаттамаларын талдау мақсатында кешенді зерттеулерді жобалайды және жүзеге асырады; заманауи аппаратураны және есептеу кешендерін пайдалана отырып, зертханалық зерттеулерді орындаудың әдістемелік негіздерін қолданады. Дайын өнімнің технологиялық сапасын бақылауды жүзеге асыра алады. Ағымдағы өндіріс ақпаратын өңдеуге, деректерді талдауға және оларды өнім сапасын басқаруда қолдануға қабілетті. Инновациялық саясат міндеттерін іске асыруда кәсіби білім мен іскерлікті қолдану.